En fotostund om dagen..

En kort fotostund är alltid trevligt, idag stannade jag och pojkvännen och fotade ett par minuter på vägen hem från butiken!
 
Att ha med mig kameran oftare - ett mål jag har för tillfället.
Förut hade jag kameran med mig vart jag är gick. Hem till en vän, skolan eller bara ut på en promenad, jag hade alltid med mig kameran. Bilderna var kanske inte alltid så värst kreativa eller vackra, det var viktigare för mig att bara fånga så mycket som möjligt på bild, utseendet spelade inte lika stor roll då. Jag har alltid varit någon som älskar att samla på minnen - allt från resor till dagliga små saker - men den senaste tiden har jag varit lite slö med allt det. Jag tar sällan med mig kameran numera. Det är något jag jobbar på för tillfället. 
Personligt | |
#1 - - Fanny:

Vilka fina bilder!

Upp