Ett nytt försök

 Ett nytt försök, på en ny blogg, äntligen.
Några år sedan bestämde jag mig för att lägga ner min dåvarande blogg, vid samma namn som denna, eftersom jag upptäckte att den inte var ett dugg som jag ville den skulle vara. Jag blev trött på att skriva - inläggen blev allt latare. Jag visste att jag i framtiden skulle starta upp igen, men inte när. Jag tog min tid och jag lärde mig mer och mer om mig själv, fick nya intressen, nya mål i livet. Nu känns det som att jag har mycket mer att dela med mig av, jag är mycket självsäkrare i vad jag gör än jag var förut. Därför har jag förväntningar om att bygga upp min blogg, förväntningar om att göra det bättre den här gången, förväntningar om att bli nöjd.
 
Idag blev den dagen då jag bestämde mig för att skriva första inlägget, efter att ha funderat på det hela sommaren. Jag har mycket planer om vad jag vill att bloggen ska växa till, vad jag vill dela med mig av, och oj vad jag ser fram emot att påbörja det hela!
 
 Nu till det roliga!
Något som jag alltid kommer dela med mig av är mycket bilder, fotografering är ett av mina äldre intressen som alltid hålls kvar. Så oavsett vad inlägget handlar om så stöds det troligen alltid utav bilder. En stor fet blandning av allt mellan slappa vardagar och planerade photoshoots. Från fotograferings intresset hittade jag också mitt intresse för film. Något som jag fortfarande bara påbörjat, inte gjort mycket seriösa projekt än, men tro mig det är på kommande. Då det händer så delar jag givetvis också med mig om projekten här. Hopperligen får jag igång min youtube-kanal efter ett tag med! Vid sidan om hoppas jag få slänga in lite annat roligt, pyssel-mat-bakverk-stil-med mera. Men till skillnad från foto & film så kan de bli lite beroende av hur halvtom denna studerandes plånbok är just då för tilllfället! 
Nervös men förhoppningsfull, nu är det dags att publicera..
 
Jag hoppas att just du vill stanna kvar och läsa! 
Personligt | |
Upp